WeSwitch
  • Hoe werkt het?
  • Over ons
  • Blog
  • Veelgestelde vragen
  • Contact

Veelgestelde vragen over de overstap naar een variabel energiecontract

HOE ZIT HET MET mijn OPZEGTERMIJN VAN van mijn huidige leverancier en wanneer stap ik over?
​​Het nieuwe contract kan over ongeveer een maand ingaan (bij een verhuizing sneller). Wij hebben uitgezocht dat je geen rekening hoeft te houden met de opzegtermijn wanneer je een variabel contract hebt. Wanneer je een vast contract hebt zet je de startdatum van het nieuwe contract na de einddatum van je huidige contract.

​Je hoeft niet zelf op te zeggen bij bij jouw huidige leverancier, dit gebeurt automatisch.
Bij welke leverancier kom ik terecht?
Het zal je niet ontgaan zijn dat er veel leveranciers zijn omgevallen. Wij bieden daarom een betrouwbare energieleverancier. Mocht je niet tevreden zijn, kijken we graag naar een andere optie. Mocht er niks voor je tussen zitten, krijg je de service kosten uiteraard terug.  
Tot Wanneer staan deze tarieven vast en wat is de looptijd?
Het zal je niet ontgaan zijn dat er veel leveranciers zijn omgevallen. Wij bieden daarom een betrouwbare energieleverancier. Mocht je niet tevreden zijn, kijken we graag naar een andere optie. Mocht er niks voor je tussen zitten, krijg je de service kosten uiteraard terug.  
Waarom kost deze service € 49?
Energieleveranciers zijn niet bereid om WeSwitch een vergoeding te betalen wanneer wij een nieuwe klant voor een variabel contract aandragen. Om mensen hierbij toch te kunnen helpen, rekenen wij een éénmalige vergoeding van €49. 

Hiervoor helpen we je het voordeligste variabele contract afsluiten én houden we je doorlopend op de hoogte wanneer je met een nieuwe overstap opnieuw kunt besparen.

Met je aanmelding houden we de energiemarkt dus voortdurend voor je in de gaten en betaal je nooit meer onnodig te veel. Dit scheelt je een hoop vervelend uitzoekwerk, tijd en geld. 
Is je vraag beantwoord? Dan kun je de aanmelding via deze link afmaken.​

​Staat je vraag er niet tussen dan kun je ons mailen op 
info@weswitch.nl. ​
Je kunt ons vriendelijke team ook telefonisch bereiken op ma tm vr van 09:00 tmt 17:00 via 085-0608365.
Is je vraag beantwoord? Dan kun je de aanmelding via deze link afmaken.​

​Staat je vraag er niet tussen dan kun je ons mailen op info@weswitch.nl. ​
Je kunt ons vriendelijke team ook telefonisch bereiken op ma tm vr van 09:00 tmt 17:00 via 085-0608365.
HOME ​
CONTACT
info@weswitch.nl 
085-0608365
 Copyright © 2023 WeSwitch B.V. | KVK 77405188 | Algemene Voorwaarden | Privacyverklaring | BTW-nummer NL860998289B01
Icons made by Pixel perfect from www.flaticon.com
  • Hoe werkt het?
  • Over ons
  • Blog
  • Veelgestelde vragen
  • Contact