WeSwitch
  • Hoe werkt het?
  • Over ons
  • Blog
  • Veelgestelde vragen
  • Contact
Wij onderhandelen en verlagen je kosten
Wij onderhandelen en verlagen je kosten
​​​
​
WeSwitch doet de ongemakkelijke onderhandelingen met jouw TV en internet aanbieder. Wanneer de onderhandeling lukt, delen we de besparing. 60% voor jou, en 40% voor ons. Lukt het niet? Dan betaal je niks!


​WeSwitch doet de ongemakkelijke onderhandelingen met jouw TV en internet aanbieder. Wanneer de onderhandeling lukt, delen we de besparing. 60% voor jou, en 40% voor ons.
​Lukt het niet? Dan betaal je niks!
  • Geen gedoe: blijf dezelfde aanbieder met hetzelfde product
  • ​Gemiddelde besparing van € 120,-
  • Bij een succesvolle onderhandeling verdelen we de besparing
  • Geen gedoe: hetzelfde contract
  • ​Gemiddelde besparing van € 120,-
  • Bij succes verdelen we de besparing​​

Korte aanmelding

Vul de gegevens van jouw huidige contract in enkele minuten via het formulier hierboven.

Wij onderhandelen

Wij gaan jouw aanbieder bellen om korting voor je te regelen op een nieuw jaarcontract.

Gelukt? 

Er verandert niks, behalve dat je het komende jaar flink minder betaalt! 

Hetzelfde contract tegen lagere kosten

Hetzelfde contract tegen lagere kosten

Foto

Internet en TV aanbieders geven nieuwe klanten mooie kortingen terwijl bestaande klanten de hoogste prijzen betalen. Dit vinden wij oneerlijk. Wij onderhandelen daarom een betere deal bij dezelfde aanbieder voor hetzelfde product. 

Geen zin een ongemakkelijk gesprek of kom je hier zelf niet aan toe?
​
Laat ons voor je onderhandelen!


No cure no pay: we delen de besparing

No cure no pay: we delen de besparing


Wanneer het ons niet lukt om goed te onderhandelen, kost het je niks. Bij een succesvolle onderhandeling delen we de besparing. Wij 40%, en jij 60%! Hiervoor hoef je zelf niks te doen.

​Een succesvolle besparing is een totale besparing van minimaal € 50,-. Is de besparing kleiner? Dan is de volledige besparing voor jou! 


Foto

Wat zeg jij over ons op Trustpilot?

Wat zeg jij op Trustpilot?

Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

HEb ik bedenktijd?
Ja, nadat de onderhandeling succesvol is afgerond ontvang je van jouw aanbieder bevestiging van het resultaat. Vanaf dat moment heb je 14 dagen bedenktijd.​
Hoe werkt het proces van een onderhandeling?
1. Je vult je gegevens in en geeft akkoord;
2. Wij gaan voor je onderhandelen;
3. Wij laten je weten of de onderhandeling succesvol is;
4. Je ontvangt hetzelfde contract van je huidige aanbieder maar dan met een lagere prijs, je hebt vanaf dat moment 14 dagen bedenktijd;
5. Je ontvangt een betaallink voor het delen van de besparing (40% van de besparing bij een totale besparing groter dan € 50,-).

Moet ik zelf nog iets doen voor de onderhandeling?
Nee, nadat je je gegevens hebt ingevuld gaan wij voor je aan de slag. We laten je weten of de onderhandeling succesvol is.
Kan ik een onderhandeling annuleren?
Ja dat kan als we de onderhandeling nog niet zijn gestart. Als we de onderhandeling al hebben gedaan en deze is succesvol, heb je altijd 14 dagen bedenktijd om het resultaat te annuleren. 

Staat jouw vraag er niet tussen?

Staat jouw vraag er niet tussen?

Mail ons op info@weswitch.nl
Bel ons op 085-0608495
90% van de onderhandelingen succesvol
90% van de onderhandelingen zijn succesvol
HOME ​
CONTACT
info@weswitch.nl 
085-0608365
 Copyright © 2023 WeSwitch B.V. | KVK 77405188 | Algemene Voorwaarden | Privacyverklaring | BTW-nummer NL860998289B01
Icons made by Pixel perfect from www.flaticon.com
  • Hoe werkt het?
  • Over ons
  • Blog
  • Veelgestelde vragen
  • Contact